Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een telefoniste!

In deze veelzijdige functie fungeer jij als het visitekaartje van onze organisatie. Je weet alle relaties van de organisatie op een goede en correcte wijze te woord te staan en door te verbinden naar de juiste afdeling en/of persoon. Daarnaast ondersteun je het Management met officemanagement taken, ontvang je bezoekers en ondersteun je de afdeling Administratie waar nodig.

Het betreft een fulltime functie in Heerhugowaard, maar er is een mogelijkheid om deze functie als duobaan in te vullen bij meerdere geschikte parttime-kandidaten.

Wat ga je als telefoniste doen?

  • Aanname en correct doorverbinden van inkomend telefoonverkeer
  • Postverwerking
  • Ontvangen van bezoekers
  • Officemanagement taken
  • Licht administratief werk

Wat krijg je van ons?

  • Goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Een hecht team met een no-nonsens mentaliteit en korte lijnen

Wat verwachten wij van jou?

  • Het allerbelangrijkst is representatief, service gericht en kunnen organiseren/regelen
  • Je hebt een opleiding op MBO niveau en enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je beheerst perfect Nederlands in woord en geschrift en kan jezelf ook goed uitdrukken in het Engels
  • Uitgebreide kennis van het pakket MS Office
  • Klantvriendelijk, stressbestendig en resultaatgericht
  • Woonachtige binnen een straal van 15 kilometer rond Heerhugowaard

Interesse?

Interesse in de vacature van telefoniste? Neem dan contact op met Ineke van Til (HR-manager) via 088 – 1300 300 of solliciteer via de sollicitatiebutton hieronder!

terug vacatures
solliciteren